SEO Workshop Kai Henning er for full åpenhet – alt deles Derfor ligger informasjon jeg bruker i mine workshop alltid tilgjengelig på mine nettsider Agenda som passer mange – men ikke alle: Bakgrunn – hvem er deltakerne Roller og ansvar Dokumentasjon On- site SEO vs Off-site SEO Mål – øke trafikken til nettbutikkene i Norge og Sverige Søkeord brainstorm – både produkter og fordeler Søkeord prioritering – vi tar ett produkt/en produktgruppe som case Site: søket for oversikt og startsted Fokusnøkkelord SEO title = Google tittel – den blå i Googles søkeresultater Slug = URL/link som kommer etter / Google beskrivelse – Google beskrivelse – den sorte i Googles søkeresultater Alt tag på bilder Eventuelt Videre fremdrift Aktuelt Referanser Jensen & Scheele Bil Granada Aremark Kommune RTH Prosjekt Eker Group Folkehøgskolen 69 grader nord Jensen & Scheele Auto Flere referanser SEO Workshop Om Kai Henning Forberedelser Hvor vil du og hvor er du Digital markedsplan Verktøy Google konto Søkeordanalyse AdWords – keyword planner Google Min Bedrift Google Analytics Google og ditt nettsted Egenskaper og fordeler Google og bilder Spisse mot målgruppe Google overskrifter Google og domener Google og sosiale medier Facebook for Google Linkedin for Google Instagram for Google Google og YouTube Mennesker vs produkter SEO Topp 30 Kontakt