Kommunikasjon

Positivt budskap i alle kanaler. Vi spiller andre gode. Så stor rekkevidde som mulig. Alle aldere, begge kjønn, alle partier, administrasjonen, foresatte, svømmere, NSF, andre klubber, krets.

Vårt motto: Uansett hva tema er så lurer vi inn svømmehall diskusjonen fra sidelinjen!

  • Personlige møter med administrasjonen, politikere, presse, skoler, lærere

  • Seminarer, konferanser og arrangement

  • Lokalavis

  • Facebook sider, grupper, profiler med stor rekkevidde

  • Messenger

  • Instagram

  • Linkedin

  • Haldenbad.no

Konferanser og sosiale medier

Konferansebilder og positive, fremtidsrettede tekster er brukt på Facebook, Instagram, Linkedin og Messenger. Tagger, hashtagger, linker og omtaler benytter vi også så langt vi kan. 

Politikere

  • Samtlige partier dekket i 2016 – 2018

  • Ny runde i 2022:

  • Høyre

  • Senterpartiet 

  • AP 

  • Resten av partiene i løpet av høsten

Lokal presse

  • ha-halden.no

  • kandusi.no

  • visithalden.com (nå destinasjonhalden.no)

Sosiale medier

Facebook, Instagram, Linkedin og Messenger er våre sosiale fokuskanaler. Relevant, positivt budskap som viser behov for ny svømmehall, svømmeopplæring, folkehelse og trygghet i vann mm.